jelmersch.reismee.nl

Eerste bestemming bereikt

Hallo iedereen,

Het heeft iets langer geduurd dan gepland, maar ik ben inmiddels in mijn hotel in het zonovergoten Bangkok gearriveerd. Mijn ouders hebben mij dinsdagavond naar Schiphol gebracht en ze hebben mij een Yotel overnachting cadeau gedaan. Nadat ik heerlijk had geslapen (in een kamer die aanvoelde als een soort ruimteschip haha) meldde ik mij netjes om 8 uur bij de balie van de Lufthansa. Maar door de gezellige nieuwjaarsstorm was mijn vliegtuig vertraagd waardoor ik de aansluiting in Frankfurt niet meer zou halen. In plaats daarvan mocht ik nu mee met een rechtstreekse vlucht van KLM? (moest ik wel wat langer geduld hebben tot 17.15 uur).

Morgen ochtend/middag heb nog een ‘City and temples tour private’ om vervolgens door te gaan naar het vliegveld om mijn reis naar Auckland te vervolgen. Momenteel is het daar ook stormachtig maar ik heb tot nu toe gelukkig niks gezien over vertraagde of geannuleerde vluchten, laten we het daar maar op houden haha.