jelmersch.reismee.nl

Bijna!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Oke eerst het automatische stukje tekst dat door deze website is aangemaakt:

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Zo met nog maar 2 weken te gaan leek het mij een goed idee om de eerste update te plaatsen. De meeste voorbereidingen zijn inmiddels gedaan en dan kan het feest dan eindelijk gaan beginnen. Het voelde heel lang nog heel ver weg maar het komt inmiddels toch wel dichtbij. Met gezonde spanning kijk ik uit naar wat waarschijnlijk de reis van mijn leven gaat worden. Ondanks dat ik voor mijn gevoel aardig goed voorbereid ben voelt dit toch als een gigantische leap of faith.

Ik heb er zin in!

Groetjes,

Jelmer

Reacties

Reacties

Ruben

spannond!

Groetjes terug

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active