jelmersch.reismee.nl

Bijna!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Oke eerst het automatische stukje tekst dat door deze website is aangemaakt:

Zo met nog maar 2 weken te gaan leek het mij een goed idee om de eerste update te plaatsen. De meeste voorbereidingen zijn inmiddels gedaan en dan kan het feest dan eindelijk gaan beginnen. Het voelde heel lang nog heel ver weg maar het komt inmiddels toch wel dichtbij. Met gezonde spanning kijk ik uit naar wat waarschijnlijk de reis van mijn leven gaat worden. Ondanks dat ik voor mijn gevoel aardig goed voorbereid ben voelt dit toch als een gigantische leap of faith.

Ik heb er zin in!

Groetjes,